Friday 11 January 2013

Countdown to Penang World Music Festival 2013



Pelancongan Pulau Pinang membentangkan dua malam penuh muzik global dan budaya seperti yang kita membawa kepada pencinta muzik Pulau Pinang seterusnya World Music Festival (PWMF), yang akan diadakan pada 30 dan 31 Mac 2013 di Taman Kuari Pulau Pinang Botanic Gardens ', dan senarai band melaksanakan pada perayaan apa-apa yang kurang daripada mengesankan. Peminat PWMF pertama boleh mengharapkan pengalaman yang sama yang sahih muzik atau lebih baik sebagai perayaan akan menampilkan gabungan terkenal pemuzik tempatan dan antarabangsa, melaksanakan gabungan muzik tradisional dan kontemporari.

Landskap yang indah di Taman Kuari akan menyediakan latar belakang yang bertemakan alam semula jadi untuk perayaan terbuka yang akan bermula dari 14:00 dengan seni dan bengkel muzik yang diikuti oleh program utama mulai 07:00. Terdapat juga akan menjadi bazar perayaan di lokasi, yang menawarkan pelbagai pilihan makanan dan minuman, cenderamata, kraftangan dan CD penghibur 'khas untuk perayaan-penonton.Jarak You and i Homestay dengan lokasi ini hanya 4KM.

Sejumlah daripada 12 band akan dipaparkan di festival selama dua hari.
Antaranya ialah
Mu dari Portugal
 Kimi Djabate (Guinea-Bissau)
  Saharadja (Indonesia)
 Inka Marka (Amerika Selatan)
 Kalayo (Filipina) 
Akasha Malaysia 
dan Ramai lagi.

Semua band akan membuat persembahan pada konsert pada waktu malam dan di samping sesi bengkel harian dengan pemuzik akan mengambil tempat di sebelah petang sebelum konsert. Bengkel ini membolehkan orang ramai dan penonton untuk menyertai dan mempelajari muzik yang unik proses membuat artis antarabangsa. Acara itu akan diadakan di udara terbuka dan akan meneruskan melalui mana-mana keadaan cuaca


Festival Muzik Dunia Pulau Pinang adalah benar-benar satu peristiwa yang tidak boleh dilepaskan. JUMPA ANDA ADA!

PWMF 2013 tiket boleh dibeli pada RM80 setiap orang dewasa dan RM30 setiap kanak-kanak (berusia antara lima dan 12 tahun) untuk pas satu hari, dan RM140.00 setiap orang dewasa dan RM60.00 setiap kanak-kanak untuk pas dua hari, di www . ticketxpress.com.my.

Festival tahunan ini dianjurkan oleh Pembangunan Pelancongan Negeri Pulau Pinang dan Pejabat Kebudayaan dan diuruskan oleh UCSI Communications Sdn Bhd

Tiket Maklumat

Dewasa - Hari 1 Pas Pas Ticket@80.00 / 2 Hari Ticket@RM140.00
Kanak-kanak - 1 Hari Pas Ticket@30.00 / @ Hari Pas Ticket@RM60.00

http://www.ticketxpress.com.my

Terma dan Syarat

1. Adalah dimaklumkan bahawa E-Ticket/Acknowledge Bayaran tidak dikembalikan.
2. Organisasi untuk acara ini tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan kepada wristbands selepas mereka telah ditebus.
3. Kanak-kanak dari 5 hingga 12 tahun layak untuk Tiket Pas Anak sahaja.
4. Anda mesti membentangkan E-ticket/Acknowledge Pembayaran dengan kad kredit anda yang telah digunakan untuk menempah E-tiket ini (s) di tempat acara untuk menebus bahagian manset lengan kemeja perayaan anda pada hari acara!


Untuk maklumat lanjut mengenai tiket PWMF 2013 atau pembelian, sila hubungi:
info@visitpenang.gov.my atau hubungi 016-411 0000.

0 ulasan:

Post a Comment

*sila tinggalkan komen anda
*Kalau suka tekan like.
*Jika berkesempatan komen anda akan dilayan
*Terima kasih kerana sudi malawati kami
*Datang lagi...

Facebook

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

?

Powered By Blogger Widgets