Wednesday 26 June 2013

Perkhidmatan Beca Pulau Pinang



Bercuti ke Mutiara ini tidak akan lengkap jika anda menaiki beca di Pulau Pinang . Ia adalah cara yang terbaik untuk melihat dan meneroka bandar Georgetown pada kadar yang lebih perlahan. Anda akan dapat untuk meliputi setiap sudut dan Gua Georgetown laluan warisan menggunakan mod mesra alam pengangkutan yang semakin popular di kalangan pelancong.
Beca di Pulau Pinang yang kebanyakannya berada di sekitar kawasan Georgetown. Perasaan nostalgia duduk di atas beca roda tiga  memang satu pengalaman yang tidak dapat dilupakan. beca juga membolehkan pengunjung peluang untuk melawat tempat-tempat pada kadar yang lebih santai dan berhenti di mana-mana tempat untuk mengambil gambar atau membeli cenderamata.
Harga menggunakan beca di Pulau Pinang berbeza daripada kira-kira RM 15 kepada kira-kira RM 30 sejam. Cuba untuk berunding harga yang terbaik sebelum menggunakan perkhidmatan ini. Malah pebawa beca kebanyakannya lebih mengetahui tempat-tempat yang menarik perlu dilawati sekitar Geortown.


3 ulasan:

  1. nk contact number untuk persatuan beca kat georgetown

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum, saya Abdullah, nak buat inquiry pasal perkhidmatan beca ni. boleh tak berikan nombor pengusaha beca yang boleh saya hubungi? terima kasih
    email- lahh@rocketmail.com

    ReplyDelete
  3. cuba contec no ni 010-402 5253 Trishaw Penang

    ReplyDelete

*sila tinggalkan komen anda
*Kalau suka tekan like.
*Jika berkesempatan komen anda akan dilayan
*Terima kasih kerana sudi malawati kami
*Datang lagi...

Facebook

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

?

Powered By Blogger Widgets