Saturday 15 June 2013

PRECINCT 10 Penang


Dikenal sebagai Presint 10 streetmall pembangunan di Tanjung Tokong adalah benar-benar sebuah daerah gaya hidup untuk Pulau Pinang (dan pelancong) dalam erti. Mengandung dan dibentuk oleh mantera untuk menyediakan jumlah kemudahan, keselamatan, gaya dan keselesaan, tempat yang direka dengan urban moden di fikiran.
Hanya 3 minit dari "you & i homestay"

Seni bina bergaya dan inovatif adalah mudah lagi dinamik dengan tempat letak kereta yang mencukupi betul-betul di tengah-tengah kawasan untuk menyelamatkan pelanggan bersusah payah untuk mencari tempat letak kereta dan masalah yang perlu berjalan jauh ke destinasi mereka selepas itu.




Yang terdiri daripada 24 unit unit kedai dua tingkat dikaitkan dan bangunan berkembar drive-thru direka dalam pembentukan berbentuk U, Presint 10 adalah makanan yang menarik dan hab minuman yang sama dengan orang-orang seperti Bangsar di Kuala Lumpur untuk menyediakan Pulau Pinang lagi pilihan gaya hidup .

Sebuah pusat yang canggih untuk masa lapang, hiburan dan juga kewangan, masyarakat yang unik ini komersial dihuni oleh nama-nama besar seperti Old Town White Coffee, Snow House, Sushi Zento, Burger King, Nueve Restaurant & Bar, SOHO Gastropub, Winter warmers Coffee & Tea House , Hwang Investment Bank, D 'Tandoor Restaurant, Apex Club serta HSBC Bank.

0 ulasan:

Post a Comment

*sila tinggalkan komen anda
*Kalau suka tekan like.
*Jika berkesempatan komen anda akan dilayan
*Terima kasih kerana sudi malawati kami
*Datang lagi...

Facebook

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

?

Powered By Blogger Widgets