Sunday 30 December 2012

Homestay berhampiran dengan Penang Adventist Hospital



        Jarak Penang Adventist Hospital dari You & I Homestay  hanya 2.9km sahaja, jika menaiki kenderaan hanya 5 minit ke sini. Jika anda ingin mendapatkan penginapan sementara pesakit menjalani rawatan di  Adventist Hospital amat sesuai menginap di sini kerana lokasinya dekat dan selesa . Seperti yang anda sedia maklum Penang Adventist Hospital merupakan Hospital ternama kerana terdapat Lebih daripada 60 pakar dengan 21 kepakaran dalam 1 hospital.Ditubuhkan pada tahun 1924.Kebanyakan pesakit sanggup datang ke sini untuk mendapatkan rawatan yang terbaik. Bukan sahaja di dalam Negara malah Negara – Negara jiran yang berhampiran juga sanggup datang ke sini untuk menjalani rawatan yang terbaik. `KESELESAAN ANDA KEPUASAN KAMI’

1 ulasan:

  1. Salam kenal Admin. Untuk melengkapi informasi di artikel yang telah anda tulis diatas ini, kami ingin sekedar menambahkan tulisan ringkas sebagai pelengkap artikel diatas. Mohon izin nya.

    Jika anda butuh penginapan murah di sekitar rumah sakit Penang seperti rumah sakit Lam wah Ee, Island, Adventist, dan lain-lain. Silahkan hubungi kami di nomer ini +60165632642 ( Adi ). atau bisa melalui WhatsApp +60143498217 dan pin BBM 5151E859. Kami juga melayani penjemputan dari Airport Penang menuju penginapan kami.

    Terima kasih Admin, semoga bermanfaat.

    ReplyDelete

*sila tinggalkan komen anda
*Kalau suka tekan like.
*Jika berkesempatan komen anda akan dilayan
*Terima kasih kerana sudi malawati kami
*Datang lagi...

Facebook

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

?

Powered By Blogger Widgets